Ga naar inhoud

kalender creatief


anoniem

Aanbevolen berichten

Heeft iemand enig idee hoe ik afbeeldingen in mijn kalender kan toevoegen zowel in de kalender als boven de kalender. Op de normale manier zoals aangegeven in de handleiding werkt het in ieder geval niet.

Het programma is al redelijk op leeftijd maar duikt toch steeds weer op in de winkels. Zelf heb ik het aangeschaft bij de Hema. De helpdesk van tlcdomus stuurt gewoon een e-mail waarin men verteld mij niet te kunnen helpen wegens de leeftijd van het programma. Klaar ben je ermee.

Help. Het nieuwe jaar is in aantocht en ik heb nog geen kalender kunnen maken.

Link naar reactie
Ik heb legio programma's geprobeert maar geen enkel voldoet aan mijn eisen. Kalender kreatief is een handig programma met mooie opties.

Ik zou dan ook zeggen doe een suggestie. Ik wil een foto boven de kalender en daaronder de dagen vermeld met de mogelijkheid om in de dagen sectie verjaardagen etc. te vermelden met een plaatje. Tevens moet dit alles in het nederlands geprint kunnen worden.

[This message has been edited by cheese63 (edited 01-01-2002).]

[This message has been edited by cheese63 (edited 01-01-2002).]

Link naar reactie
  • 2 weken later...
quote:
Originally posted by cheese63: Ik heb legio programma's geprobeert maar geen enkel voldoet aan mijn eisen. Kalender kreatief is een handig programma met mooie opties.

Ik zou dan ook zeggen doe een suggestie. Ik wil een foto boven de kalender en daaronder de dagen vermeld met de mogelijkheid om in de dagen sectie verjaardagen etc. te vermelden met een plaatje. Tevens moet dit alles in het nederlands geprint kunnen worden.

[This message has been edited by cheese63 (edited 01-01-2002).]

[This message has been edited by cheese63 (edited 01-01-2002).]


Heb je Microsoft Publisher al geprobeerd, die gewoon bij Office zit? Kun je leuke kalenders mee maken. Je moet even een 'wizard' volgen, een simpele kalender maken en dan naderhand zelf gaan aanpassen. als je pag. 2 t/m 12 leeg maakt en gewoon even 'select all » copy » paste' doet met de eigen layout die je op pagina 1 hebt gemaakt, is het vrij makkelijk. Ja, ik weet het, niet de oplossing die je wilt..., maar ik ken Kalender Kreatief ook zelf niet, dit is het enige waaraan ik je zou kunnen helpen.

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...