Ga naar inhoud

Indesit XWA71483 piepjes tijdens program


Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Het heeft even geduurd, maar ik heb de afgelopen tijd op het piepen gelet. Er zit niet echt een patroon in. Voor zover ik nu kan beoordelen, doet hij het bij het 60 minuten programma, het pushwash programma en 20 minuten programma. Meestal zijn het een 3tal piepjes snel achter elkaar. Soms piept hij 4-6 keer snel achter elkaar.
Link naar reactie
Ja, dat is het vreemde. Hij lijkt de programma’s normaal af te draaien. Wij hebben eerder een storing gehad, waarbij hij ook ging piepen, maar toen gingen ook lampjes knipperen en deed hij niets meer. Eerst hielp resetten door de stroom er 48 uur af te halen, later hielp dat niet meer. Het enige wat we toen hebben gedaan is alle aansluitingen loshalen en opnieuw bevestigen en toen deed hij het weer. Hij heeft bijna een jaar probleemloos gedraaid.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Op internet staan oorzaken als "filter afvoerpomp niet schoon", "filtertje tussen kraan en slang niet schoon/te weinig water duk", "nivo regelaar meet onjuiste waterhoogte" De eerste 2 spreken voor zich. Nivo regelaar: verwijder het bovenblad. Rechts boven zit de nivo regelaar. Trek hier het slangetje af, blaas het slangetje goed door en zet het slangetje weer terug. Geef de machine ook eens een interne reinigings beurt, uitleg staat in de https://www.gebruikershandleiding.com/Indesit-XWA-71483/handleiding-5-557505.html Of geef hem eens een beurt met een machine reiniger.
Link naar reactie
Bij ons is het piepen ook niet weg. Het zit nu vooral in programma 14, het 60 min programma. De piepjes zijn onregelmatig, zowel in aantal als tijd. We hebben de machine gereinigd, filter en pomp nagekeken maar helaas. De was is wel schoon dus voor nu houden we het op je advies om niet meer ‘s nachts te wassen en dan zien we wel hoe lang hij het volhoudt.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...