Ga naar inhoud

[F22] Bauknecht Eco 4570


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Sinds gisteren krijgen wij een F22 storing op onze wasmachine, zoals aangegeven in andere topics heb ik inmiddels de stekkers gecontroleerd op het 'moederbord' en op de motor zelf, daarna ging hij plots weer draaien. Waarschijnlijk per toeval want nadat hij het programma had gedraaid en ik weer een nieuwe was erin deed kreeg ik weer de F22. Inmiddels de printplaat zelf gecontroleerd, daar is niks vreemds aan te zien, ook de printplaat achterop de motor ziet er (voor het oog in ieder geval) goed uit. Wanneer ik nu de machine aanzet hoor ik een snel tikkend geluid vanuit de motor komen. Zou dit toch kunnen duiden op de koolborstels i.c.m. de F22 melding? Met vriendelijke groet, Michael
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Hey Michael, Het is voor jou alweer een hele tijd geleden. Maar wat heb je destijds gedaan met de F22 storing. Ik heb precies dezelfde symptonen met precies dezelfde wasmachine dus ben benieuwd of jij nog weet waar het destijds door kwam. En of je het hebt laten repareren of een nieuwe hebt gekocht. Groeten, Joël
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...