Ga naar inhoud

Whirlpool Grand Prix 1200 blijft 'deur o


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Onze wasmachine met typenummer 857061212903 wilt niet beginnen met het programma. Na start te drukken denkt de machine voor een seconde of 15 even na (zoals gewoonlijk), maar vervolgens begint het lampje 'deur open' te knipperen en gebeurd er verder niks meer. Dit terwijl de deur wel dicht is en ook op slot is gegaan. Koolstofborstels zijn vervangen, maar probleem is niet verholpen. Printplaat is schoon en nergens lijkt iets te zijn doorgebrand. Las ergens anders op dit forum dat er een testprogramma gedraaid kan worden, maar dat is niet gelukt. Wanneer ik de deur open laat en het programma probeer te starten reageert de machine exact hetzelfde als wanneer de deur wel dicht zit. Daarom vermoed ik dat het aan de deursensor (deurrelais) ligt. Onze deurrelais neemt een stekker met 3 contactpunten, echter kan ik op internet alleen vervangingsrelais vinden met 5 contactpunten ( https://tinyurl.com/y9cqqmyn ). Zou mijn vermoeden kunnen kloppen en kan ik dit nalopen? Welk vervangingsonderdeel moet ik hebben? Zo niet, waar zou het anders aan kunnen liggen? Met vriendelijke groet, Bas
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...