Ga naar inhoud

AEG lavamat 76808 CARAT defect


Tim-2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Na een wasprogramma is mijn AEG wasmachine (typ: 92 A GB FA 11 J) volledig uitgevallen. - De zekering van de meterkast is er niet uit geknald. - Andere apparaten werken wel in hetzelfde stopcontact. Wanneer ik de knop van uit naar een wasprogramma draai licht er heel kort een dof rood lampje op achter het toerental. Hoe krijg ik mijn wasmachine weer aan de praat?
Link naar reactie
Mag ik het lange PNC nummer uit de deurrand? Ik gok op 91400302800 Deze machine heeft 3 elektronica modules die met elkaar samen werken. Controleer hier eerst alle stekker verbindingen van. Als dat het niet is controleer dan de module die rechts boven aan de zijkant zit op slechte soldeer verbindingen en gesprongen onderdelen. Er zit ergens op die module een klein IC-tje met 7 pootjes. 3 aan de éne kant en 4 aan de andere. Controleer deze met een vergrootglas op scheurtjes. Indien gescheurd dan het nummer daarvan even vermelden of een duidelijke foto hiervan ergens op internet zetten waar we hem kunnen zien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...