Ga naar inhoud

AEG L98699FL


Mo53

Aanbevolen berichten

Mijn AEG L98699FL Wasmachine stopt bij katoenwasprogramma in het midden van een programma. Hij draait een rondje en dan half naar links en naar rechts.(wiegende beweging), dat doet hij zo'n 4 keer en dan knippert het pauze/start knopje en dan valt hij uit. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen? Ik heb een nieuwe besturingsmodule en niveauregelaar vervangen.En nog steeds doet hij raar.Het is een Wasmachine met een koolborstelloze motor.De wasmachine geeft storingscode E59 aan.
Link naar reactie
E59 is een probleem met het niet terug melden van het draaien van de motor. Werkt hij wel zonder wasgoed? Indien dit ook niet goed gaat dan de tacho spoel op de kop van de motor controleren. Moet tussen de 80 en 220 Ohm zijn en een kleine spanning opwekken als je de motor met de hand draait. Als hij wel werkt zonder wasgoed dan is het de motor zelf of de motor module. Welke heb je vervangen? Onder in zit de aansturing van de motor zelf, boven in die voor de rest van de machine.
Link naar reactie
Dank je voor je reactie Harry!Ik heb de bovenste besturingsmodule vervangen en het probleem is gebleven.Het pcn nummer is 91453130600 heb gekeken op de website van aeg.En de motor van de wasmachine heeft geen tachospoel.De wasmachine draait een 30 graden was op 1200 toeren tot het einde zonder problemen.En een 95 graden was met lege trommel of 60 graden met was maakt hij niet af hij stopt in het midden van het programma.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...