Ga naar inhoud

Aeg L71470FL code E20


Marike53

Aanbevolen berichten

E20 is inderdaad afvoer(pomp) gerelateerd. Dat klopt. Lees de volledige foutcode eens uit. Zet de machine aan op een willekeurig was programma en start hem op. Druk dan de toetsen Start/Pauze en Stat uitstel samen in en houd ze ingedrukt. Welke melding krijg je nu? Waar komt de brom/zoem toon vandaan? Links boven achter of rechts beneden bij de pomp?
Link naar reactie
Beste Harry, die toetscombinatie heb ik idd toegepast. Daarna gingen alle symbolen, cijfers, etc op het grote display afwisselend oplichten in een zich herhalende volgorde. Ook de lampjes naast de draaiknop met de wasprogramma's knipperden afwisselend in de richting van de klok. Dit bleef doorgaan en na ca 5 minuten heb ik de wasmachine uitgezet. Bij aanzetten kwam de melding ELE en begon de machine te draaien, zonder dat er een programma lichtje brandde. Dit kon ii niet onderbreken middels pauze of uitzetten. Dit duurde enige tijd (uur ongeveer) waarna de machine klaar was, inclusief pompen en centrifugeren. Daarna kon ik weer gewoon een programma kiezen en heb ik een was gedraaid die gewoon het hele programma heeft afgedraaid.
Link naar reactie
Ja, hij werkt nog steeds. Maar geeft geen geluidje meer als je aan/uit zet of een andere toets/draaiknop gebruikt. Das niet zo erg. Heb je enig idee wat en hoe? Behalve dan dat het filter verstopt was ( in de beruchte was die bleef 'hangen' kwamen er twee items nogal kapot uit. Omdat het een vaatdoekjes was betrof gaf dat niet.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...