Ga naar inhoud

AEG lavatherm 54870


Edith78

Aanbevolen berichten

AEG Lavamat 54870 .Als ik mijn wasmachine op een programma zet bv 30 gr. katoen komt er wel water in de trommel en vervolgens doet hij niks meer. ik pomp het water er dan maar vervolgens uit, soms moet ik dit vele malen doen omdat hij dan niet op het knopje einde gaat waardoor ik de trommel niet opengaan doen. Ik heb ook een x de stekker eruit gehaald en toen weer op bv programma 30gr katoen gezet en toen deed hij het weer. Helaas heb ik dit vandaag weer geprobeerd maar helaas water komt in de trommel en verder niks. ik denk dat de programmaknop/timer kapot is. Kan dit en wat kan ik anders nog doen om de wasmachine aan de praat te krijgen. Alvast super bedankt voor het antwoord.
Link naar reactie
Heb net de toetsen start en kort wassen samen ingedrukt en krijg een foutmelding dat de afvoer slang verstopt zit. Deze hadden wij al schoongemaakt samen met dat onderste ding bij de wasmachine. Nu is eigenlijk mijn vraag hoe moet de afvoerslang hangen?? Want ik geloof dat als dit niet helemaal goed hangt dit ook nog problemen kan opleveren.
Link naar reactie
Is het een Lavamat of Lavatherm? Lavamat is een wasmachine, Lavatherm is een droger. Ik ga even uit van de wasmachine. Graag het volledige type nummer uit de deurrand. Wat is de foutmelding die je gekregen hebt met deze toetsen combinatie ? Als je het filter er uit hebt kun je het schoepje van de pomp dan met je vingers soepel draaien?
Link naar reactie
We hebben in de tussentijd alles nagekeken, achterkant de slangen van afvoer water schoongemaakt, schoepenrosster draait en is schoon. Tevens de AEG hulp desk gebeld en de code vermelde dat er een technische storing is. Wij hebben daarom besloten om een nieuwe wasmachine te kopen. Dank voor uw reactie. Mvg Edith
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...