Ga naar inhoud

AEG L 71670 FL geeft foutcode E35


Erik-Bakker36

Aanbevolen berichten

Meerdere oorzaken mogelijk. Staat het water ook extreem hoog in de machine? Verwijder achter paneel en bovenblad. Staat er water op de bodem: dan droog maken en kijken waar hij lekt. Geen water? Dan het slangetje van de nivo regelaar even doorblazen. Nivo regelaar zit rechts boven. Slangetje er af trekken, goed doorblazen en weer terug zetten.
Link naar reactie
Hi Harry, Foutcode die ik nu krijg is EF4: waterkraan aanzetten. Dat klopte de eerste keer omdat ik de waterkraan dicht had staan nog. Opengezet en toch krijg ik nog EF4, de machine lijkt gewoon verder wel goed te werken. Water in de trommel en machine draait gewoon programma af. Hoe kan ik die EF4 debietsensor blokkade opheffen. Thanks en groet, Erik
Link naar reactie
Als hij het nu doet dan de melding gewoon laten staan. Bij een volgend probleem (is niet de bedoeling ;)) word de nieuwe foutcode er gewoon bij gezet. De eerste code die je dan ziet is de nieuwe code. Als je hem graag gereset wilt hebben dan moet ik even zoeken. Resetten komt vrij precies, verkeerde toetsen combinatie levert problemen op.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...