Ga naar inhoud

Aeg Lavamat. Kan ik deze resetten?


Aanbevolen berichten

Mijn zoon heeft de wasmachine uitgezet. Volgende ochtend kom ik en trek het deurtje open. Hele zolder blank. Deurtje wel snel weer dicht gedaan. Nu staat er water in (niet veel) en doet de wasmachine het niet meer. Stekker er uit, aan/uit. Lampjes doen het wel en als ik start indruk dan hoor ik ook iets maar er gebeurd niets. Extra kort en start/pauze gelijktijdig geeft 3x geel lampje en dan rood.
Link naar reactie
E23: probleem met de afvoer of afvoerpomp. Laat de machine verder leeg lopen via het slangetje naast de pomp of door de afvoer slang in een afwasteiltje te leggen. Draai daarna de dop van de pomp voorzichtig los en controleer het filter. Controleer ook of je het schoepje van de pomp met je vingers kunt draaien. Indien alles goed is dan de pomp weer dicht maken en kijken wat hij dan doet. Voor meer hulp het volledige type nummer uit de deurrand vermelden incl het lange PNC nummer.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
E21 is een afvoer prbleem, jij meld een aanvoer probleem. Een wasmachine pompt geen water in maar krijgt het water binnen door de druk vanuit de kraan. Kraan geheel open filtertje tussen kraan en slang schoon? De slang begint met een Aquastop unit. Hierin zit een klein venstertje. Welke kleur zie je daar? Hoe heb je bepaald dat de machine wel water afpompt? Door er water in te gieten via de zeepbak of deur? Zo ja: kies een voor het voorwas programma: neemt hij dan wel water in? Wat bedoel je met "slang boven en onder in machine doorgeblazen" ?
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...
Wasmachine AEG LAVAMAT MODEL L87483FL TYPE FLI064HB3 LAATSTE TIJD FOUTMELDING E20. Nu is machine gewoon afgeslagen zonder foutmelding. Was nog kletsnat. Filter is proper gemaakt en er staat geen water in. Machine doet niks meer. Krijg het niet meer opgezet. Stekker heb ik ook al uitgetrokken gehad. Wat nu?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...