Ga naar inhoud

AEG L87695NWD - E31 & stopt programma


Raymond-132

Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb een AEG L87695NWD was/droog combinatie die voor problemen zorgt. De machine stopt sporadisch zijn programma, pauzeert, reset de tijd en valt na een tijdje uit. De deur blijft dan vergrendeld en is alleen te openen nadat de machine opnieuw ingeschakeld en de stand reset wordt. Als ik de machine uitlees krijg ik foutcode E31 te zien. Hiervoor is het apparaat reeds teruggeweest naar de witgoedhandelaar waarvan ik hem gekocht heb. Helaas erkent deze het probleem niet en zegt dat het niet aan de machine maar de aansluiting ligt: [U]“We hadden vorige keer het volgende geconstateerd: We hebben u was droog combinatie hier op de test gehad. We hebben hem 10 tot 15 keer laten draaien de foutcode komt hier niet naar voren, we hebben het apparaat wel uitgelezen de foutcode stond er inderdaad in. Nu heb ik onderzoek verricht naar de foutcode nu blijkt dat deze code een storing is op het waterdruk. Oplossing: Is de kraan vervangen van het wasmachine en of de waterstop er tussen uit halen en dan is het probleem verholpen. Blijkt dus niet van de machine vandaan te komen. Maar van de kraan en of de waterstop die er tussen zit of dat er te weinig druk uit de kraan komt. Helaas kunnen we hier dan ook niks mee.”[/U] De storingscode E31 heeft volgens mij echter te maken met de druksensor in de machine en niets met de externe waterdruk (die overigens prima is). Ik heb reeds de kraan vervangen en zelfs een nieuwe slang tussen de kraan en de machine geplaatst. Er zit geen waterstop tussen de machine en de kraan. Ik hoop dat op dit forum iemand iets meer kan vertellen over deze foutmelding. Ter begeleiding heb ik ook nog een video op YouTube geplaatst om te laten zien wat er gebeurd; https://www.youtube.com/watch?v=pzuxBMLpnWU&feature=youtu.be 36:00 - 37:00 springt de machine naar andere stand en op stop/pauze. Is daarna ook niet meer aan te zetten en lampje blijft knipperen. Let op; de looptijd springt ook omhoog; 41:00 --> Machine valt uit; 43:00 --> Machine is niet open te krijgen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...