Ga naar inhoud

2 piepjes bij poging wasmachine te start


Ad-1

Aanbevolen berichten

Ik heb een Siemens WM14Q363NL/09 (type WCM62). Ik krijg na keuze van een programma 2 piepjes als ik op starttoets druk. De machine start niet. Wat is er aan de hand? Hoe los ik dit op? Alvast mijn dank. Ad Er zijn geen meldingen of andere lampjes. De servicedienst van Siemens stelt voor monteur laten komen a 62,50 voorrijkosten en 50 euro per uur. Alsof nog nooit iemand 2 piepjes heeft gehad.
Link naar reactie
Volgens Siemens: Oplossing: Om het programma te starten moet u de Start toets iets langer ingedrukt houden dan de andere optietoetsen (1-2 seconden). Kort drukken is hier niet voldoende. Als de starttoets te lang ingedrukt wordt gehouden klinkt er een dubbel geluidssignaal en start het apparaat niet. Hierdoor wordt voorkomen dat het programma wordt gestart door onbedoeld contact met de toets. Maar dat is niet de oorzaak. Heb je verder geen meldingen in het display of in de vorm van knipperende lampjes?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...