Ga naar inhoud

tijd klok van aeg lavamat protex


m.c.bloemendal

Aanbevolen berichten

mijn wasmachine vertoont kuren het is een aeg lavamat protex van 2012 model L75475 FL no 22800427 produkt nummer 914531107/01 type FL 10641HM1 hij start moeilijk om vervolgen na het was programma te stoppen hij pompt het waswater niet weg de klok blijft staan op 105 min en telt niet verder af vervolgens zet ik hem op afpompen daar moet ie eerst over nadenken maar uit eindelijk doet hij het wel daarna op spoelen en dat gaat dan goed wat kan de oorzaak zijn ik heb er een monteur bij gehad en die zegt ligt aan de pomp daar heb ik mij twijfels over bij het moeilijk starten begint hij altijd eerst af te pompen graag advies marinus
Link naar reactie
Deze info hoort nog bij dit topic maar is er buiten gevallen: Geplaatst door: m.c.bloemendal Geplaatst op: 04-12-2017 11:22 Even over de aanbeveling U schrijft dat ik te gelijk extra kort en star/pauze knop moet drukken maar dat extra kort zit er bij mij niet op wel start uitstel die heb ik bijde ingedrukt en krijg een code EHE de volgende druktoetsen zitten op het paneel Temp-tmp kort centrifugeren-vlekken-extra spoelen-tijd besparen-start uitstel
Link naar reactie
Beste HarryO van daag is de monteur geweest heeft het filter na gekeken zat rotzooi in maar zij dat de pomp vast zat vandaar dat hij niets weg pompte volgen hem was de pomp verbrand kan een nieuwe in maar aan ge zien mijn vrouw absoluut niet wil dat ik zelf ga sleutelen over wegen we toch een andere aan te schaffen , maar zo als gezegd dat de pomp verbrand was en ik eigen wijs heb ik het filter er uit gehaald ingesteld op afpompen en zie de schoepen draaiden gewoon rond nu vraag ik mij af dan mag de pomp toch niet meer draaien ??? misschien zit er ook nog rotzooi in de slang van uit de kuip
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...