Ga naar inhoud

Pluizenfilter


Aanbevolen berichten

Dat is niet het juiste type nummer. Volgens mij is het de ZWF-91483 met nog een paar letters er achter (staat in de deurrand) Deze machine heeft geen door je zelf te reinigen filter. Wat ik niet duidelijk op de tekening van de machine kan zien is of je zit zelf kunt oplossen, volgens de gebruiksaanwijzing moet je je leverancier/service center bellen. Advies: verwijder het achterpaneel. Je kijkt dan tegen de pomp unit aan en het zou best zo kunnen zijn dat er een standaard pomp met filter achterstevoren ingebouwd zit. Laat het resultaat even weten, dan heeft een ander er ook wat aan.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Indien een ZWF-91483: Ja en nee. Heeft wel een soort filter maar je kunt er als gebruiker niet simpel bij (bespottelijk al geef ik niet vaak mijn mening....) Men heeft besloten om een soort van filter in het pomp huis tussen kuip en pomp motor in te monteren. Hier kun je alleen bij als je de machine van achteren open maakt en de pomp van het pomphuis haalt (= bajonet sluiting) Natte bende gegarandeerd. Afhankelijk van het model zit er geen bodem plaat onder, je kunt hem dan ook achter over laten leunen tegen een muur en dan de pomp motor los klikken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...