Ga naar inhoud

Xbox 360 crash


Aanbevolen berichten

Hey Mensen, Ik heb sinds kort Fifa 09 gekocht, en het speelde lekker. Maar de laatste tijd heb ik crashes en ik heb een keer de red ring of death gehad. Alhoewel, de lampje rechtsboven brande niet. Dat betekent dat het hardware matig kan zijn. Nu heb ik andere spellen geprobeerd. Fifa 08, RS las vegas. Maar dan heb ik geen crash. nou is mijn vraag: Is het mogelijk dat de Xbox raar doet vanwege een verkeerde Speldvd of iets dergelijks? Of zal ik hem maar even wegbrengen cq repareren? Greetz
Link naar reactie
En als het buiten garantie valt?? Kan het dan nog. Ik kan trouwens bon niet vinden....dat moet ik dus even aan mijn vrouw vragen :roll: ..... Volgens mij heb ik nog extra garantie via de winkel waar ik hem gekocht had. Ik zal toch even die bon moeten zoeken. Dan laat ik hem wel repareren. Bedankt voor je tips. Greetz. .:Edit:. Woohoo, gevonden. Garantie nog tot 10-2009. Dus wegbrengen die handel.
Link naar reactie
Bon is niet nodig! Naast je DvD-Drive zit er zo'n soort klepje, en als je dat naar binnen klapt, zie je een code van pakweg 20 cijfers. Dat nummer gewoon over de telefoon noemen, en ze kijken in hun computer of het nog onder de garantie valt. Alles is geregistreerd namelijk. Ze zien of het een Premium pakket is, bij welke winkel je het hebt gekocht, en zelfs je naam en je woonplaats. Wel een makkelijke manier overigens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...