Ga naar inhoud

Nieuw toetsenbord


Aanbevolen berichten

Hoi. Ik begin de laatste tijd weer wat meer te gamen, en nu ik net een nieuw spelletje heb waarbij ik vaak veel toetsen tegelijk indruk, doet mijn toetsenbord niet altijd wat ik wil. Nu wil ik dus een nieuw toetsenbord kopen. Merk maakt niet uit: van Razer tot Apple. Waar het mij om gaat is dat ik niet constant last heb van ghosting, key-jamming, phantom key blocking. Eentje met "n-key rollover", zoals dat heet, lijkt me wel grappig. Alleen zit ik wat krap bij kas. Ik wil liever niet meer dan 30 euro uitgeven en absoluut niet meer dan 50. En ik heb wel al een aantal mooie borden gezien, maar ik weet niet of ze hebben wat ik wil dat ze hebben. Ik zit maar tussen beschrijvingen te zoeken of het toevallig ertussen staat. Een a4tech X7 valt bij mij wel in de smaak, maar daarover kan ik dus ook nergens vinden wat dit bord tegen mijn problemen doet. Een mooi uiterlijk ben ik niet weg van, maar goede functionaliteit en gewoon lekker mee kunnen weg spelen is het belangrijkst.
Link naar reactie
Een Game-Toetsenbord is nu eenmaal moeilijk te vinden onder de 30 euro :wink: Je zou eens kunnen kijken naar de Logitech G11 + zijn grotere broer de G15. De G15 is rond de 55 euro, dus flink boven je budget. Echter zijn ze wel de moeite om naar te kijken. Ikzelf ben een tevreden gebruiker van de G15. De G11 heeft blauwe verlichting, en is in principe hetzelfde als de G15, afgezien van het LCD-Schermpje. De G11 is denk ik meer geschikt voor je. (Sorry dat ik niet heb gelinkt, maar IE8 Béta deed heeeeel raar)
Link naar reactie
[quote:ceb5a7893b="NHubregtse"]Een Game-Toetsenbord is nu eenmaal moeilijk te vinden onder de 30 euro :wink: Je zou eens kunnen kijken naar de Logitech G11 + zijn grotere broer de G15. De G15 is rond de 55 euro, dus flink boven je budget. Echter zijn ze wel de moeite om naar te kijken. Ikzelf ben een tevreden gebruiker van de G15. De G11 heeft blauwe verlichting, en is in principe hetzelfde als de G15, afgezien van het LCD-Schermpje. De G11 is denk ik meer geschikt voor je. (Sorry dat ik niet heb gelinkt, maar IE8 Béta deed heeeeel raar)[/quote:ceb5a7893b]Ik kan de G11 niet goedkoper vinden dan 45 euro, de G15 zie ik rond de 65. Maar misschien kan ik iets tweedehands op de kop tikken. Boven de dertig euro nieuw ga ik denk ik liever toch eerst kijken of het er tweedehands is.
Link naar reactie
Ik heb nu dus in ieder geval iets onder de 50. Is er misschien ook nog iets onder de 30? Het hoeft niet per se echt een high tech model speciaal voor gamers te zijn, ik wil gewoon een redelijk aantal knoppen tegelijk in kunnen drukken. Ik wil gewoon bijvoorbeeld nitro, gasgeven en sturen tegelijk. En daarbij ook nog schakelen. Daar heb je al een aantal knoppen voor nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...