Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, Ik ben nieuw hier en heb na veel lezen van interessant artikelen ook een vraag. Ik wil namelijk mijn ouwe pc weg doen, 8 jaar oud alweer, schaam schaam. En wil nu een nieuwe gaan kopen. Het meeste wat ik zal gaan doen op de pc is game en wat internetten en veel downloaden. Ik heb een budget van rond de 500 a 600 euro. De max is 700 euro maar ik ga liever niet hoger dan 600 euro. Wie o wie kan mij helpen met een zo goed mogelijke gamepc met mijn budget?? Ik zelf had deze gevonden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden: [url]http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00603022[/url] Groeten, Frido
Link naar reactie
Randapparatuur (Toetsenbord, Muis, Luisprekers etc.) heb je al, neem ik aan? En een Beeldscherm? Bij dat Systeem zit nog geen Os... Dus tel er nog maar een euro of 90 bij op, + vervoerskosten etc. Verder is dit wel een aardige pc. Een Quadcore processor is weliswaar minder geschikt om mee te gamen, maar voor een allround pc nog altijd de beste keuze. Verwacht geen wonderen van deze pc, het is, en blijft een krap budget.
Link naar reactie
NHubregtse: Bedankt voor je snelle reactie! Zoals je zelf al zegt, ik heb idd al een toetsenbord, muis, luidsprekers en een beeldscherm, 19"TFT van Samsung. Os heb ik ook allemaal zelf wel in huis. Maar ik heb ook ondertussen verder zitten kijken. Ik kan namelijk ook zelf pc's bouwen, heb ik vroeger veel gedaan maar al een tijdje niet meer. Maar het zal niet veel verschillen van 2 jaar geleden lijkt mij. Dus ik heb even gekeken en ben bezig geweest en kwam toen tot dit systeem: Cooler Master CM 690,ZwartId 42465Stukprijs € 70,01 Sapphire Radeon HD4850,512MB, GDDR3, PCIId 80943Stukprijs € 147,80 Asus P5E,RetailId 56959Stukprijs € 138,56 Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, BoxeId 56577Stukprijs € 139,82 Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 3Id 35872Stukprijs € 72,14 Lite-On LH-20A1SId 30871Stukprijs € 18,42 Be Quiet Straight Power, 550 Watt, RetaiId 10884Stukprijs € 77,77 Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2, Id 9594Stukprijs € 32,71 Totaal: 697, 23 bij [url]http://www.azerty.nl[/url] Deze is wel duurder maar is die ook beter dan de eerste die ik zei, die van 566? Zo ja, scheelt het veel? Leg mij het verschil aub uit. Nogmaals ik gebruik hem denk het meest voor game en verder standaard dingen zoals ik beschreven heb in mijn eerste bericht. Ik hoop snel weer wat van jullie te horen. Frido
Link naar reactie
Dank je wel Gerben :) Heb jou tips bekeken en heb nu dit ssyteem: Asus P5QL-E,RetailId 86850Stukprijs € 83,45 Antec Sonata III,ZwartId 33476Stukprijs € 106,71 Sapphire Radeon HD4850,512MB, GDDR3, PCIId 80943Stukprijs € 147,80 Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, BoxeId 56577Stukprijs € 139,82 Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 3Id 35872Stukprijs € 72,14 Lite-On LH-20A1SId 30871Stukprijs € 18,42 Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2, Id 9594Stukprijs € 32,71 Totaal is het nu: 601, 05 Dat scheelt dus een kleine 100 euro. Super Gerben, thnx! Heb nu namelijk geen voeding meer nodig want die zit al in de Antec Sonata kast en het moederbord Asus P5QL-E is een stukje goedkoper. Deze is nog wel goed genoeg voor later uitbreiding of zit die met dit systeem aan zijn max? Mijn vraag nu alleen, zou dit systeem ook zo werken of zit er iets tussen want niet met elkaar kan werken?? En verder, met dit systeem kan ik game? Ook een beetje spellen van deze tijd, het hoeft niet op ze allerhoogst hoor. Niet het mooiste van het mooiste maar wil wel gewoon normaal het spel kunnen spelen. Hoor hopelijk weer snel wat. Groeten, Frido
Link naar reactie
Ok dan, daar ben ik blij om te horen. Goedkopere videokaart, hoe bedoel je Gerben? Ik dacht juist dat de videokaart erg belangrijk is voor het game en daarom heb ik de Sapphire Radeon HD4850,512MB, GDDR3, PCII genomen. Want dat is volgens mij een goede videokaart voor game. Of heb jij een goedkopere maar net zo goede of beter videokaart in gedachte?? Floppydrive gebruik ik nooit, doe alles met USB stick en cardreader heb ik niet nodig. Heb alleen in mijn gsm namelijk een card zitten verder nergens in. O, dacht dat het geheugen van Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2 4 GB was alleen dan verdeeld in 2 x 2048. Dat is dus niet zo?? Iemand alternatief, bv 4 GB voor een mooi prijs/kwaliteit? Groet, Frido
Link naar reactie
4GB voor 32 euro kan niet. Het staat vaak wat onduidelijk aangegeven. Goedkoper dan die 52 euro zul je het niet snel vinden. Ik doel op een andere HD4850, heb ik wel goedkoper gezien. Nou is peak geen topmerk, maar dit ziet er wel uit als een referentiemodel. Sapphire heeft wel enkele modellen met betere koelers. http://azerty.nl/producten/product_detail/165/87829/peak-radeon-hd4850-512mb-gddr3-pci-express-.html
Link naar reactie
ik vond het al zo goedkoop, helemaal voor Corsair geheugen. Ik ga er ook verder niet naar zoeken Gerben, Kingstone geheugen is goed geheugen en dit is idd een nette prijs. sorry, wat is peak, ik ken het totaal niet? Is het net zo goed als die Sapphire of dat niet? Want hij is wel iets goedkoper namelijk. Al moet ik wel zeggen dat ik van videokaart wel het liefst origineel spul wil hebben dit ivm ondersteuning enzo. ps. zit er eigenlijk een verschil in de 4850 en de 4870 in single, dus 1 kaart? De prijs verschilt zo 80 euro maar is het dat ook waard?? En draait de 4870 ook op het moederbord, Asus P5QL-E,Retail wat ik wil kopen? Groeten, Frido
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...