Ga naar inhoud

Toetsenbord of iets in de computer doet heel raar


Aanbevolen berichten

Mijn toetsenbord of iets in de computer doet opeens heel raar, het is opeens niet meer mogelijk om twee keer dezelfde toets op het toetsenbord in te toetsen:? , nouja het is wel mogelijk alleen typt hij het dan niet, dat is overal zo waar ik typ in internet, maar ook in word. Ik kan alleen twee keer dezelfde letter typen als ik eerst een andere letter typ, die backspace en dan de letter die ik dubbel wil. Daarnaast maakt de computer bij iedere aanslag ook een piepje in de computer zelf, dus niet uit de boxjes maar uit de computer zelf. Hopelijk weet iemand raad met die probleem. :wink:
Link naar reactie
[quote:8b0a23d309="NHubregtse"]Welk Type/ Van welk merk is het toetsenbord? Is het een Usb of Ps2 aansluiting? Ook wel Os gebruik je? En laatste tijd nog geupdated?[/quote:8b0a23d309] Mijn toetsenbord is van Logitech, het toetsenbord zelf heeft een usb aansluiting maar die zit op een Ps2 verlengsnoer. Ik heb eigelijk geen idee wat een OS is :P , ik heb niks geupdated bij dit toetsenbord.
Link naar reactie
[quote:0c20abdabf="NHubregtse"][quote:0c20abdabf="sambulder"]Ik heb eigelijk geen idee wat een OS is :P , ik heb niks geupdated bij dit toetsenbord.[/quote:0c20abdabf] Os = je besturingssysteem. Dus Vista, Xp etc. Heb je daar nog de laatste tijd updates gedaan?[/quote:0c20abdabf] Ik heb windows xp home draaien, ook aan windows heb ik niks geupdated. Ik heb wel firefox geupdate, maar ik denk niet dat dat dat er iets mee te maken heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...