Ga naar inhoud

Defect en geen display AEG Lavamat 64840


PeterT62

Aanbevolen berichten

Hallo forumbezoekers, Sinds vandaag geeft mijn AEG Lavamat 64840L (PCN is 914524544) helaas geen teken van leven meer, geen display en geen lichtjes die knipperen... hij geeft geen kik. Ik heb inmiddels de bovenkap verwijderd en als eerste de inkomende spanning en uitgaande spanning van de ontstoringsfilter gemeten, deze waren beide identiek. Heeft iemand een tip voor mij wat een logische volgende stap is om te meten (en waar) en hoe ik kan achterhalen wat uiteindelijk kapot is?? Naar alle waarschijnlijkheid zal het de hoofd PCB zijn, maar wil dit graag met zekerheid weten? Alvast dank voor jullie reactie!
Link naar reactie
Ga maar uit van een probleem op de hoofdmodule, zit achter de bedienings knoppen. Hierop zit aan de achter kant een klein IC-tje met 7 pootjes. 4 aan de ene kant en 3 aan de andere. Controleer deze met een vergrootglas op scheurtjes/gaatjes. Aan de voorkant zit een Bij twijfel een duidelijke foto maken en deze ergens op internet zetten waar we hem kunnen zien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...