Ga naar inhoud

logitechk quikcam zoom loopt vast in msn 8.1


Aanbevolen berichten

hallo ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij kunnen helpen. heb al op het internet gezocht maar echte antwoorden heb ik niet gevonden :( ik heb vorige week mijn pc leeg gegooit en alles er weer opnieuw op gezet, geen probleem totdat ik in msn 8.1 mijn webcam wilde starten!!! hij loopt dat helemaal vast en moet dan met ctrl-alt-delete alles afsluiten kwam msn gebeuren. ik heb de software van de cam al meerdere malen erop nieuw op gezet maar helaas, msn ook al meerdere keren erop gezetn ook een oude versie geprobeerd maar ook dat mocht niet baten. firewallls uit en aan gezet, ook niet ook mijn anti virus proggie wat bewerkt maar niks helpt!!!!! voordat ik mijn pc leeg gooide deed hij het gewoon wel ;) en de webcam doet het zelf wel gewoon met zijn eigen programma. hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen want ik weet het niet meer groetjes rachel
Link naar reactie
Als het probleem nog niet zo heel lang bestaat moet je eens systeemherstel uitproberen (eerst de drivers deinstalleren, dan msn deinstalleren) en dan via systeemherstel (configuratiescherm --> Prestaties en Onderhoud --> Systeemherstel (linksboven in de zijbalk)) op een datum vóór dat het probleem plaatsvond zetten. En daarna de nieuwste drivers installeren en de cam instellen,, en daarna msn installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...