Ga naar inhoud

soms geen geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb bijna het zelfde probleem. Sinds een paar dagen doet het geluid op msn messenger 7.5 het niet meer, geen popup geluidjes etc. Ook als mijn software (intel proset/wireless) verbinding krijgt geeft ie een 'beep' vanuit de speaker van de moederbord. Normaal kreeg ik een windows 'plopje'. Normaal als ik mijn headset in de usb poort steek hoor ik ook zo'n geluidje, maar dat doet hij niet meer. Ik heb mijn driver al 2 keer opnieuw geinstalleerd.. Muziek etc doen het nog wel. Erg vreemd
Link naar reactie
[quote:baa9eed950="cowboyvar"]Met mediaplayer heb ik normaal geluid, maar met flashes niet, en ook windows geluidjes doen het niet?[/quote:baa9eed950] Wellicht zou je dat probleem kunnen oplossen met de info van Microsoft Help en ondersteuning: Bronnen voor het oplossen van geluidsproblemen in Windows XP. http://support.microsoft.com/kb/307918 Of daarmee aanvullende info hier posten.
Link naar reactie
[color=darkblue:86ee145d43][i:86ee145d43]Ok dan, heb ik gedaan, maar om nou te zeggen dat het me heeft bevredigd...... als eerste had ik deze keuzes:[/i:86ee145d43][/color:86ee145d43] Ik kan geen systeemgeluiden afspelen. Ik kan systeemgeluiden afspelen, maar sommige andere geluiden niet. Ik kan geen audio-cd's afspelen via mijn luidsprekers of koptelefoon. Ik weet het niet. Deze stap overslaan en iets anders proberen [color=darkblue:86ee145d43] [i:86ee145d43]Daar staat mijn probleem eigenlijk niet tussen, want: ik kan geen systeemgeluiden afspelen en sommige andere geluiden wel!!!! Maar ok, de bovenste geprobeerd, alle instellingen afgelopen, tot aan deze:[/i:86ee145d43][/color:86ee145d43] Is de geluidskaart compatibel met Windows XP? Kijk in de Hardware Compatibility List (HCL) of het geluidsapparaat wordt ondersteund in Windows XP. [i:86ee145d43][color=darkblue:86ee145d43]Ok, ik naar de Hardware Compatibility List (HCL), krijg ik deze melding[/color:86ee145d43]:[/i:86ee145d43] Kan de pagina niet weergeven De pagina die u probeert te bekijken, kan niet worden weergegeven omdat de server waarop de pagina zich bevindt niet reageert. Probeer het later opnieuw. [color=darkblue:86ee145d43][i:86ee145d43]Typisch microsoft weer, maar ok, evengoed denk ik dat zo'n realtek gewoon compatible is, maar je probeert wat..... Uiteindelijk was dit de conclusie:[/i:86ee145d43][/color:86ee145d43] Het probleem kan niet met deze probleemoplosser worden opgelost. Dit probleem kan niet worden opgelost door deze probleemoplosser. De Help-documentatie van het programma waarmee u geluid probeert af te spelen kan meer suggesties bevatten voor het oplossen van dit probleem. [color=darkblue:86ee145d43] [i:86ee145d43] [size=18:86ee145d43]Het programma waarmee ik geluid probeer af te spelen???? [/size:86ee145d43]Dat zijn dus de systeemgeluidjes van Microsoft Windows?????? En die wist het niet........... [/i:86ee145d43][/color:86ee145d43] :-? [color=darkblue:86ee145d43][i:86ee145d43]Ik moet er maar mee leren leven heb ik de indruk..........[/i:86ee145d43][/color:86ee145d43] .
Link naar reactie
[quote:04c4bf72f1="cowboyvar"] Ik kan geen audio-cd's afspelen via mijn luidsprekers of koptelefoon. [/quote:04c4bf72f1] Start mediaplayer dan niet wanneer je een audio-cd in je cd-speler plaatst? Als het om een audio-cd uit de winkel gaat, kan het zijn dat de recenter exemplaren niet op een PC kunnen worden afgespeeld. Die zijn namelijk beveiligd tegen kopiëren. Je had al gemeld dat mediaplayer geluid geeft. Wat voor een geluid? Internetnetradio?
Link naar reactie
Internetradio (bijv. http://www.nederland.fm/), die doet het gewoon, mp3's kan ik ook gewoon afspelen, audio-cd's ook geen probleem. Wat ik niet hoor zijn bijv. de youtube-filmpjes en de systeemgeluiden van windows. En er is een geluidschema ingesteld (windows standaard), maar als ik daar de geluidjes uitprobeer hoor ik dus ook niets. Ik kan het afspeelknopje gewoon bedienen, hij lijkt ook iets te doen, maar ik hoor niets............. :-? En Eduard, gezien je aanbieding denk jij dan dat t een hardware probleem is? En waarop baseer je dat?
Link naar reactie
[quote:2bdfed18cf="eduard33"]ik weet niet of het een hardware probleem is... ik vind het wel raar dat de ene helft wel werkt, en de andere helft niet... ik wil je niets aansmeren ofzo.. vandaar dat ik die kaart in feite gewoon weggeef. maar ik schat de kans in dat het allemaal werkt met een niet onboard geluidskaart op 90%[/quote:2bdfed18cf] Jaja, ik begrijp dat t geen aansmeren is, en raar, tja, ik denk dat dat t nou juist is.... tis raar ja... en niemand heeft tot nu toe een oplossing aan kunnen dragen, het rare is juist dat alles in orde lijkt te zijn; instellingen, drivers, volumeregeling enz. iig ik weet het niet meer.........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...