Ga naar inhoud

missing operating system


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een hp laptop een nx6125 maar sins ik vanavond de laptop aanzette doet hij het niet meer, er kwam wel het hp teken maar daarna stond er zwart scherm: Missing operating system, daarna heb ik de operating system dvd erbij gehaald die bij de laptop hoorde, toen ik die cd bootte kwam ik in een scherm waarik kon kiezen uit: herstellen van windows , opnieuw installere van windows en opdracht prompt, maar het maakt niet uit wat ik kies of het nou herstellen is of opnieuw installeren hij geeft dan de foutmelding kan setup\i386\winnt32.exe niet vinden en dan start de laptop opnieuw op en dan begint het weer van voor af aan , ook heb k een recovery cd maar die word helemaal niet geopend door de laptop hij gaat na het scherm van hp meteen over op het zwarte scherm met die foutmelding. Ook staat er onder het hp scherm bij het opstarten druk op f10=rom based setup maar daar word ik ook niets wijzer van. wat nu??????/ kan iemand mij helpen? bij voorvbaat dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...