Ga naar inhoud

begin liedjes op gebrande cd's


Aanbevolen berichten

hey wanneer ik een cd brand zijn de eerste paar secondes van de liedjes allemaal met haperingen alsof die een seconde trugslaat of over slaat.. ik heb meerdere cd's geprobeerd en elke x met een andere snelheid, zelfs op de laagste snelheid gaat het fout is dit een een bekend probleem ?? of is mijn brander naar de **? bedankt
Link naar reactie
1. Is er trouwens nog een ander brandprogramma die met een image writer werkt? óf 2. Kan ik de image writer van nero uit meerdere brandprogramma's bereiken? nouja denk dat ik maar bij me 1ste vraag hou dan kan ik nero misschien uitsluiten of juist toewijzen aan het probleem(hoe je dat ook zegt) maar dan probeer ik het eens met die brandprogramma die ook een image writer heeft...kost me nl. al 4 merken aan cd's bedankt
Link naar reactie
je mp3's moeten een bitrate hebben van 44100hz de kbps kun je opvoeren, zolang de bitrate maar 44100hz is. alle andere bitratres zijn niet te branden. met een simpele converter kun je ze omzetten en / of bekijken wat de huidige bitrate is. overgens ben ik zelf geen voorstander van nero. ik lees zo vreselijk veel ellende over dat programma, ik gebruik gewoon nog easy cd creator en heb werkelijk nooit problemen met branden.
Link naar reactie
nouja kga der vanuit dat het aan de installatie lag, want ik luister ATM een image, net gebrand, met een nieuw geinstalleerde versie van Nero versie 6 want die had ik nog op originele cd liggen, aangezien mijn vorige versies waren gebrand met de vorige versie nero ik gaat nog ff verder luisteren tot ik wat hoor, als ik nix meer hoor komt er een bevestiging aan... WORDT vervolgt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...