Ga naar inhoud

Printable CD's gebruiken, of...?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ondanks de eerdere negatieve ervaringen met de Canon klanten'service' heb ik WEER een Canon printer gekocht. :roll: De Canon Pixma iP4300. Tot nu toe bevalt hij prima, en ook de inktcartridges gaan verrassend lang mee. Nu mijn vraag (TEDEEE!): Wie heeft er ervaringen met het afdrukken direct op CD's mbv printable CD's? Hoe moet dat bijvoorbeeld, welk programma moet/kun/mag je gebruiken en kun je bijvoorbeeld ook gewoon een label op een CD of DVD plakken en dat gebruiken als printable CD/DVD of geeft dat problemen? Graag jullie advies en tips enz. Dank, dank! Groeten, Jurjen
Link naar reactie
Met printable cd's/dvd's heb ik geen ervaring. Echter het werken met labels op cd's of dvd's raad ik je af omdat je hiermee jouw schijfjes kan verknoeien, als een label niet precies in het midden plakt kan het schijfje flink in de speler tekeer gaan omdat deze dan uit balans is en deze toch behoorlijk wat toeren maakt. En volgens mij is de plaklaag ook niet al te gezond voor de toch al redelijk kwetsbare reflektielaag.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...