Ga naar inhoud

mp3 speler verdwenen, zoek een nieuwe, tips?


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn vriendin mijn mp3 speler meegegeven naar Kameroen. Daar heeft ze tijdens een busreisje tijdelijk mp3 speler geruild met iemand. Toen de bus bijna omviel (mja, das daar normaal ofzo) is degene die nu mp3 had 'm verloren. Beetje sukkelig dus... Mja, ik ga eens uitzoeken hoe en wat zijn verzekering/verzekering van mijn vriendin doen qua vergoeding. Of hij zelf eventueel. Maargoed, nu 't leuke deel: ik ga een nieuwe mp3 speler uitzoeken! Ik had: iRiver H120 (20GB), harddisk, met afstandsbediening, erg goed geluid, veel functies o.a. FM tuner, opname. Lange accuduur. Niet meer te verkrijgen, ook niet 2e hands. Ik zoek: -zo'n 20GB (ja, das veel, maar ik heb 110GB aan muziek op de pc) -met afstandsbediening -lange accuduur -met hoesje -goed geluid -speelt muziek in mp3 formaat (dus geen ipod, of dat apeding van sony) -makkelijke software (dus op iedere pc in te pluggen, muziek erop dumpen en 't werkt) -foto's, video, imagtank, kleurenscherm. 't Mag allemaal, maar is niet vereist. Kieskeurig? Ja, maar mijn oude heb ik ook zorgvuldig uitgekozen en met al bijna 3 jaar lang zeer grote tevredenheid. Mijn vraag: hebben jullie tips voor een volgende mp3 speler?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik ben nog aan 't rondkijken. De lijst die ik nu heb: iAudio X5 (20gb) iRiver H10 (20gb) Creative Zen Vision: M (30gb) De iRiver valt af vanwege teveel slechte reviews. Ik ga lang naar Kameroen en dan wil ik geen risico op freezende mp3 spelers als ik op reis ben. Ik denk dat ik voor de iAudio X5 ga. Niet de X5L, die is namelijk gelijk een klap duurder.
Link naar reactie
De iRiver H320 was een legendarische speler, maar (helaas) al tijden niet meer te krijgen. Ik ben zelf ook op zoek geweest naar de H10, want die wilde ik eigenlijk aanschaffen in plaats van de iAudio X5. Maar ook die speler kwam ik amper tegen in de 20 GB-variant. Bovendien is de line-in op dat apparaat optioneel (extra kosten). De iAudio X5L is deze week van onder andere MP3shop.nl en Mp3.Direqt.nl verdwenen. Ik denk dat deze speler spoedig ook niet meer leverbaar is, want het is niet meer één van de nieuwste. Hetzelfde gebeurt dan waarschijnlijk ook met de X5, maar dat neemt niet weg dat het een geweldig ding is. Per gigabyte is hij alleen wat duurder: voor hetzelfde bedrag haal je bij MP3shop.nl een iPod 30 GB. Maar als je écht een veelzijdige MP3-speler zoekt met een goede voicerecorder kun je niet om de X5 heen. En over MP3shop.nl gesproken... Je krijgt nu een gratis leather case bij de iAudio X5.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...