Ga naar inhoud

Trommel draait maar centrifugeren niet


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem. Ben bij een oud mensje geweest omdat zij een probleem heeft met haar zanussi rubino 1200. De machine wast wel maar centrifugeren niet. Wat ik heb gecontroleerd: klok loopt. Machine pakt water en pompt af. Als ik programma centrifugeren kies blijft de afvoerpomp pompen en draait de trommel 1 omwenteling. Pomp nagekeken geen blokkades. Koolborstels ok. Drukkamers ok. Als ik de trommel handmatig draai in centrifugeren programma klikt het relais draait de trommel 1x en klikt het relais nogmaals. Dit kan ik blijven herhalen maar machine blijft afpompen en weigert te centrifugeren. Wat kan hiervan de oorzaak zijn.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Kan er mij iemand helpen? Heb een siemens wasmachiene. WM14S440NL TYPE:WNM52. Als ik de knop op centrifugeren zet hoor ik de machiene lawaai maken. Maar trommel draaid niet. Koolborstels heb ik al vervangen en filter proper gemaakt. Schoep van de pomp draaid beide kanten op. Heb de motor eruit gehaald en wieltje draaid een paar omwentelingen en valt weer uit dan even wachten en herhaald zich dit weer
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...