Ga naar inhoud

AEG Lavamat L76850A 914525634 Recirculat


Aanbevolen berichten

De oplossing is soms simpeler dan je denkt. Kwam op het idee, dat er misschien een verstopping zat. Ik heb ooit een doe het zelf afvoer ontstopping set gekocht. Dit bleek toen geen succes, omdat de spuitmond aan het eind van het slangetje te dik was voor de openingen in de wastafelafvoer. Ook was de wateropbrengst te laag voor voldoende spuitkracht, nadat ik het kopje er af had gesneden. Ik kwam nu op het idee om het slangetje eens via de sproeimond van het recirculatie systeem naar binnen te steken. Nadat ik het slangetje maximaal had ingebracht en een aantal keren heen en weer gehaald, bleek dit vol troep te zitten. Ik heb het vervolgens op de waterkraan aan gesloten en nogmaals ingebracht en heen en weer gehaald. Er kwam geen water terug stromen dus moest er een verbinding zijn met de waskuip. Vervolgens spoelprogramma gestart, maar nog geen resultaat. Daarna water zichtbaar in de machine laten staan, maar zodanig dat de machine niet vergrendelde. Weer het slangetje ingebracht en met warm water de behandeling herhaald. Nu zag ik dat het water in de machine vervuilde. Een paar keer wat water af laten pompen, als de deurrand werd bereikt en de behandeling herhaald. Daarna het spoelprogramma gedraaid en waarrempel alles werkt weer.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...