Ga naar inhoud

vlekken kleding zonder gebruik wasmiddel


Aanbevolen berichten

Hallo lezers, ik heb een BEKO WMB 51421 gekocht en was gemiddeld eenmaal in de tien dagen. Vanaf de start had ik strepen op mijn donkere kleding bij gebruik van LIDL vloeibaar wasmiddel (kwam goed uit de test Consumentenbond). Monteur tweemaal geweest. Apparaat werkt, trommel is goed dus werd vertelt dat ik teveel wasmiddel gebruikte. Gebruik al tijd heel weinig en doe erg weinig kleding in machine. Onlangs opnieuw vlekken. Ik ontdekte dat ik de dop met wasmiddel vergeten was, dus dat ik zonder middel heb gewassen. Wasluis niet aan orde. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Link naar reactie
Laat de machine eens de heetste was draaien zonder wasgoed. Zie je dan schuim op het water ontstaan? Dan laten afpompen en het programma opnieuw starten. Opnieuw schuim? Dan zit er te veel zeep in de machine. Kun je de vlekken/strepen uit je was er nog met lauw water uit krijgen? Welke kleur hebben de vlekken/strepen? Probeer als test eens een ander wasmiddel.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...