Ga naar inhoud

Deursensor whirlpool AWO 8567javascript:


uberprutser

Aanbevolen berichten

Hoewel de deur prima in het slot valt is de wasmachine er van overtuigd dat de deur niet dicht zit. Gevolg is natuurlijk dat de wasmachine niet start. Eerder kon je met een paar keer open en dicht, of op een beetje op de deur drukken de wasmachine nog overtuigen dat de deur dicht zat. Maar die truc werkt helaas ook niet meer. Ik gok dat er een soort sensor slecht contact maakt of inmiddels is overleden. Is dit een losse sensor die je makkelijk zelf kan vervangen?
Link naar reactie
Mag ik ook het lange nummer uit de deurrand. Gezien je omschrijving is de http://www.europart.nl/a/whirlpool-deurrelais-481075043881-awoc8211-wak3462-dlc6001-02755140 defect. Bovenblad er afhalen, je kunt dan tussen front en kuip door werken. Controleer de schakelaar op smeltplekken/verkleuring en gammele stekker verbinding. Controleer ook of de deur zelf wel goed vast zit en de pen aan de deur niet los zit/verbogen is.
Link naar reactie
Hallo HarryO, Nog bedankt voor je reactie! Aangezien er nog garantie op zat had ik besloten het nog niet open te slopen. Vandaag is de monteur geweest en blijkt het allemaal toch anders te zijn als ik dacht. Zijn oplossing: De startknop langer inhouden. Waar voorheen even drukken genoeg was moet je de knop nu enkele seconden inhouden. Aangezien die dan gewoon start is er niets vervangen wordt het trouwens gezien als niet defect. Aangezien het toch echt anders is als voorheen zie ik dat anders. Wat zou de reden kunnen zijn dat de knop nu langer ingedrukt moet worden?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...