Ga naar inhoud

Siemens E29


Ramon-3

Aanbevolen berichten

Je geeft geen type nummer info, graag alle type info en FD nummer uit de deurrand vermelden. E29 betekend in het algemeen: geen of niet snel voldoende water ontvangen. Als je al hebt geconstateerd dat de inlaat klep/aquaslot wel open gaat als je er 230V op zet is die dus goed. Afhankelijk van het model zijn er dan meerdere oorzaken mogelijk.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Mijn siemens geeft ook de code E 29 aan . Niet altijd ! Is een siemens vario perfect IQ 700 . FD 9102200271 is het typenr. Ze is 5 j. oud en nog niks anders dan miserie mee gehad . Is nochthans een dure machine . Het water verwarmt ook al een tijdje niet meer . Geeft daarvoor geen foutcode aan . Het kan de thermostaat of de weerstand of het verwarmingselement zijn of de sensor die los zit . Zoek het maar uit . Ik heb al eens iemand laten komen van siemens omdat ze niet meer wou zwieren en dat kostte me 150 euro en een hoop miserie . Wat kan ik doen ?
Link naar reactie
Het type nummer wat je op geeft kan ik niets mee. Graag alle info uit de deurrand vermelden. Controleer als eerste of de kraan wel geheel open staat. Zo ja controleer dan of er flink veel water uit komt en of het filtertje tussen kraan en slang niet verstopt zit. Het verwarings element en de weerstand is het zelfde. De sensor is het zelfde als de temperatuur voeler. Afhankelijk van het model kun je hier relatief simpel bij of moet de voorzijde er af.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...