Ga naar inhoud

Machine blijft hangen in programma


Truus-1

Aanbevolen berichten

Ik heb een oude Miele Frontstar. De machine is 20 jaar oud en heeft het altijd prima gedaan. Maar hij begint nu toch wat kuren te vertonen ben ik bang. Vanmorgen de machine op 95 graden gezet. De trommel zat voor ongeveer 2/3e vol. Tijdens de hoofdwas stopte de machine. Hij bleef wel geluid maken maar de trommel bleef stil staan. Ik heb de knop naar boven gedraaid en vervolgens weer op de 95 graden om te kijken wat hij ging doen (normaliter gaat hij dan verder waar hij is gebleven) Toen versprong het lampje naar spoelen/spoelstop en was ook daar dat geluid weer maar de trommel bleef stil staan. Vervolgens de machine maar op de mini was gezet om uit te proberen of dat wel wilde. Ja dat ging goed. De machine heeft het hele programma in mini was afgedraaid. Een poosje geleden bleef de machine ook al eens hangen in de centrifuge stand. Toen stopte hij niet met centrifugeren. Dat is eenmaal gebeurd en daarna niet weer. En nu een heel aantal wasjes later gebeurde er dus dit. Waar kan dit aan liggen? En kan ik de machine zo wel veilig blijven gebruiken?
Link naar reactie
Het gaat om de Miele Frontstar type W800 Ik heb deze machine nu zo'n 8 jaar. Een jaar of 5 geleden zijn de schokdempers en de koolborstels vervangen. Maar dat is ook het enige wat er in deze 8 jaar aan vervangen is. De trommel kan wel draaien. Toen ik hem in een andere programma zette ging het goed. En die keer dat hij niet stopte met centrifugeren draaide de trommel vele minuten lang op volle toeren. Kan dat bij koolborstels voorkomen?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...