Ga naar inhoud

AEG lavamat 74850


Doi

Aanbevolen berichten

Hi,ik wilde mijn gewassen kleding uit wasmachine halen, maar toen ik de deur opende was alles nog kletsnat en stond een deel nog onder water(terwijl ik de deur opendeed) Toen ik mn was alleen wilde afpompen gaf hij de afmelding E40 aan. Door af en toe op deur aan te drukken, maakte het weer een pompgeluid voor een paar seconden, maar er gebeurde weinig. Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik het kan verhelpen? In wat andere berichten las ik dat dit met een defecte deurvergrendeling te maken heeft, maar sommige oplossingen zijn voor n andere type wasmachine....
Link naar reactie
Is inderdaad een deurvergrendeling gerelateerde melding. Lees de foutcode eens verder uit. Sluit de deur en zet de machine aan op een willekeurig programma. Druk dan de toetsten Start/pauze en de toets links hiervan (Extra Kort of Tijd) samen in en houd ze ingedrukt. Wat is nu de melding? Als het weer in de 40 serie zit dan de deurvergrendeling controleren op verkleuring, smeltplekken en gammele stekker verbnding. Verwijder hiervoor het bovenblad, je kunt dan tussen kuip en front door.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...