Ga naar inhoud

Zanker CF4200 in storing


Aanbevolen berichten

Mijn Zanker CF 4200 wil even niet meer. Als je op de "Start"-knop drukt gaat *klik* keurig het deurslot dicht, maar daarna slaat de pomp niet aan, er gebeurt niks meer. Nou heeft ie dit ongeveer 1x per jaar. Volgens mij is er niet echt een storing, maar is ie gewoon in de war. Want ik heb hem altijd nog kunnen resetten en dan deed alles het weer. Maar hoe ik dat resetten deed... dat vergeet ik elk jaar weer. Wie kan me op weg helpen?
Link naar reactie
Lees eerst de foutcode eens uit. Sluit de deur en zet de machine aan op een willekeurig programma. Druk dan de toetsten Start/Pauze en Extra spoelen samen in en houd ze ingedrukt. De lampjes Einde en Start/Pauze gaan nu knipperen in een bepaald patroon. Wat is dit patroon?
Link naar reactie
Beste Harry, bedankt voor je reactie. Als ik dat doe, gebeurt er niks. Er gebeurt wel iets wanneer ik Start/Pauze en Extra Spoelen tegelijk indruk en *dan* de knop doordraai naar een programma. Dat gaat alleen zo snel dat ik het niet uit kan leggen. Je kan het wel bekijken op dit filmpje: https://goo.gl/photos/uSGocNPeRnHo9YaY6 Ik hoop dat je daar wat aan hebt. Groeten, Ernst.
Link naar reactie
Dat is het eerste deel van de zelftest, wees hier uiterste voorzichtig mee. Resetten: Doe het zelfde nog een keer, dus Start/Pauze en Extra spoelen samen indrukken en ingedrukt houden en draai de de programma knop naar het eerste programma, wacht 5 seceonden en laat dan de toetsen los, de lampjes knipperen dan. Draai nu de programma knop in één keer door naar de [B]10de[/B] positie, druk de beide toetsen weer samen in en houd ze weer 5 seconden ingedrukt. Laat de toetsen los en draai de progtamma knop door naar Uit. De machine is nu gereset.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...