Ga naar inhoud

boschkingstar1400/aquastar1400


Cees-4

Aanbevolen berichten

Kan ik zo niet beantwoorden. Zowel de Kingstar als Aquastar zijn namen voor een modellen lijn en niet voor een specifieke machine. Ik heb de informatie uit de deurrand nodig in de vorm van WA, WF of zo iets incl. de daar achterstaande landcode bv NL en het volgnummer + het FD nummer. En wat wil je daar dan mee doen?
Link naar reactie
En wat staat er achter NL ? En zonder de gegevens van de andere machine kan ik de vraag dus niet beantwoorden. Zelfs al zouden de machines mbt het frontje uiterlijk gelijk zijn en de zelfde centrifuge snelheid hebben dan hoeft de module nog niet gelijk of gelijk geprogrammeerd te zijn. Ik heb dus alle details van de type nummers nodig om dit te kunnen beantwoorden.
Link naar reactie
demachine werk het enige wat niet werkt is het afpompen,de pomp is goed heb ik getest buiten de besturing om,nu dach ik dat het stekkertje vaaf depomp naar de steureenheit niet op de juiste plaats zit heb geen bedradings schema,misschien wwet je waar dat stekkertje behoort te zitten het zijn tweeoranje draden aan een blauw stekkertjedat kan ik nergens terug vinden,een groet Cees.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...