Ga naar inhoud

welk type geheugen?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik heb nog een oud beestje staan die ik gebruik als server: Dell Dimension XPS D266. Omdat hij aldaar aan het swappen is wil ik het geheugen wat uitbreiden. Op de site van dell komt er uit de geheugen kiezer dit geheugen: Kingston Kingston - Geheugen - 128 MB - DIMM 168-PIN - SDRAM - 100 MHz - 3.3 V - ECC € 48,79 Toch wel een beetje prijzig. Mijn vraag aan jullie nu: - Er gaat toch ook wel non-ecc geheugen in? - Kan er ook 133 Mhz geheugen in? Ik meen dat ie dan gewoon terugklokt? - Moet je nog rekening houden met de volgorde van het geheugen in de banken? Er zit nu 128 + 32 in
Link naar reactie
[quote:d87cd96f7d="Anjo"]Is Dell wel zo vergevingsgezind dat ie ander geheugen pakt ( ja ik heb gelezen dat TS ernaar gezocht heeft ) maar ik heb al een aantal malen meegemaakt 9( oa Compac, Dell en IBM ) dat je perse de door geleverde modules moet plaatsen, anders NO GO[/quote:d87cd96f7d] Dat was eerst wel zo volgens mij. Mja nu zit er ook "ander" geheugen in
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...