Ga naar inhoud

Indesit WIAL143 alle lampjes knipperen


nick-2223

Aanbevolen berichten

Hallo allen, Deze week is mijn wasmachine er mee opgehouden. Hij had al langer kuren, lampjes gingen branden, maar dan deed hij het uiteindelijk na een 10 a 20tal seconden alsnog. Nu branden alle lampjes, en gebeurt er niks. Ik heb op o.a. dit forum gelezen dat de oplossing heel simpel kan zijn, namelijk de electriciteitsmodule eruit en dan zal je vanzelf iets zien wat kapot is. Ik heb dit gedaan, dus de module is er uit. Maar ik kijk goed en kan niks vinden wat er kapot uit ziet. Mijn vraag is tweeledig: 1. kunnen jullie op basis van de foto's die ik bijvoeg wel iets ontdekken wat vervangen moet worden? 2. Zo niet, kan er ook een andere oorzaak zijn? Via onderstaande link kom je in een mapje met de foto's van de electriciteitsmodule: https://drive.google.com/drive/folders/0B8pjyp9iMw8tdnRaZmdJN1Y3aVU?usp=sharing Groet Nick
Link naar reactie
Ja dat klopt wel. Die is zeker naar boven toe iets aan de bolle kant. Wist alleen niet of dit nu echt 'te' bol was. Prima ga ik eens kijken wie dat voor mij kan doen, want solderen etc lukt mij niet zelf. Waar kan ik deze condensatoren kopen? En hoe weet ik welke ik moet hebben? Dan kan iemand anders ze erop zetten.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...