Ga naar inhoud

LG F1495BD watertoevoer verstopt/geblokk


bergen

Aanbevolen berichten

onze LG F1495BD lekt na het starten van het wasprogramma na korte tijd water via het zeepbakje. Het stroomt echt langs de machine. Blijkbaar is de watertoevoer via het zeepbakje naar de trommel ergens gedeeltelijk geblokkeerd of verstopt. Ik heb al van alles geprobeerd. Van heet water tot reinigingsmiddelen. Niets helpt. Als laatste de slangen gecontroleerd. Niet helemaal losgehaald, maar gekeken en gevoeld en er was nergens een dikke laag vuil te vinden. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb geen idee.
Link naar reactie
Ik denk toch dat je wel een (deels) verstopping hebt in de http://www.4lg.co.uk/washing-machine/f1495bd-f1495bdabwqeuk/dispenser-hose/product.pl?pid=3006196&path=622102&model_ref=2545024. Blijft weinig anders over dan het loshalen van deze slang. Wat ook nog kan is dat de kuip ontluchting verstopt zit. De lucht kan er dan tijdens het vullen niet uit en gaat dan via de enige weg, dus via de zeepbakslang weer naar buiten. Ik kan het op de tekening niet goed zien maar volgens mij zit er een ontluchtings slang aan de linker kant van de kuip.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...