Ga naar inhoud

Interne dvd brander vraag


Aanbevolen berichten

Ik zit hier met een Nec 3540 brander van ongeveer een jaartje oud nu. Hij heeft +- 200 dvd's en een 50-tal cd's gebrand. Wat is nu een fatsoenlijk aantal dat de meeste 'low-budget' branders als deze aankunnen? Ik dacht dat dat toch wat lager lag... Ervaringen van mensen? Geen indianenverhalen aub :) Ik stel deze vraag omdat ik als deze sterft een plextor denk te kopen, die toch ietsje 'beter' is (meer kunnen branden, meer compatibel, beter schrijven mbt houdbaarheid van dvd's etc etc).
Link naar reactie
Weet je wat nauw zo leuk is . Als je een echte plextor dvd brander koopt dan kan je er misschien 3A4 jaar intensief mee branden . Maar als je een goedkope brander koopt dan kan je dat ook . En dan na die tijd kan je met een voldaan gevoel . De brander in de vuilnisbak donderen . En weer een goede goedkope dvd brander kopen Maar ja het staat wel he ik heb een plextor in mijn systeem . Het meeste zit tussen de oren . Dus koop weer een goede goedkope brander NEC LG BANQ[quote] inderdaad Lite-On[/quote]
Link naar reactie
[quote:7a9f879492="plextor"]Weet je wat nauw zo leuk is . Als je een echte plextor dvd brander koopt dan kan je er misschien 3A4 jaar intensief mee branden . Het meeste zit tussen de oren . Dus koop weer een goede goedkope brander NEC LG BANQ[/quote:7a9f879492] Plextor, je vergeet Lite-On. :) :D 8)
Link naar reactie
[quote="Eddy X"][quote="plextor"]Weet je wat nauw zo leuk is . Als je een echte plextor dvd brander koopt dan kan je er misschien 3A4 jaar intensief mee branden . Het meeste zit tussen de oren . Dus koop weer een goede goedkope brander NEC LG BANQ[/quote] Plextor, je vergeet Lite-On. :) :D 8)[/quote] dat is waar :oops: . ook zeer goed
Link naar reactie
[quote:2acc586586="Eddy X"][quote:2acc586586="plextor"]Weet je wat nauw zo leuk is . Als je een echte plextor dvd brander koopt dan kan je er misschien 3A4 jaar intensief mee branden . Het meeste zit tussen de oren . Dus koop weer een goede goedkope brander NEC LG BANQ[/quote:2acc586586] Plextor, je vergeet Lite-On. :) :D 8)[/quote:2acc586586] das 100% wat ik dacht, dat die plextors hun meergeld niet echt waard waren. Vroeger kostten ze nog een stuk meer in verhouding dan een goedkope. Mijn NEC mag nu al na zeven maanden van mij de vuilbak in, is zijn geld idd al meer dan waard geweest voor mij... dank voor de input!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...