Ga naar inhoud

AEG Lavamat Turbo 12710 update start nie


BobSjaak

Aanbevolen berichten

Ik heb een AEG Lavamat Turbo 12710 update wasmachine, en alles lijkt normaal, de lampjes branden, de deur vergrendelt, etc. Maar als ik op 'start' druk, begint de machine niet: geen water pompen, helemaal niets. Het lampje van "deur" brandt alleen héél even rood en blijft daarna uit. Zou dat kunnen betekenen dat er iets mis is met de vergrendeling, of beter gezegd, met het doorgeven van het signaal daarvan? Want de deur zit echt wel goed dicht; die krijg je alleen open als je de machine uit doet en daarna weer aan. Ik las ook iets dat het kan zijn dat koolborstels vervangen moeten worden als de machine niet begint met draaien, maar ik kan me voorstellen dat het eerder iets met de vergrendeling te maken heeft. Wie kan mij helpen? Het productnummer is 914653301.
Link naar reactie
Dank voor je reactie, Harry. Maar wonder boven wonder: de volgende ochtend deed hij het gewoon weer! Geen idee hoe dat kan, ik deed echt precies hetzelfde als de avond ervoor. Kan het een kleine kortsluiting door water zijn geweest? En dat die de volgende dag verholpen was, net als bij bv een telefoon die in het water is gevallen en een nachtje in de rijst wordt gelegd?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...