Ga naar inhoud

Foutmelding 34


Aanbevolen berichten

Voor HarryO, Ik heb op mijn wasmachine siemens WM16S463FG/01 de melding F34. Ik heb het deurcontact nagemeten en een beetje opgeschuurd omdat er niet altijd een contact was. Nadien terug geïnstalleerd en nagemeten en contact gaf door, nu krijg ik echter nog steeds dezelfde foutmelding. Moet dit voor dit toestel ook gereset worden en hoe gebeurt dit? Alvast bedankt.
Link naar reactie
niet 100% zeker... Machine uit. Sluit deur Draai programma knop naar stand 6 uur (=spoelen) Als het goed is gaat dan het Start lampje knipperen. Druk de toets T/min in, houd hem ingedrukt en draai dan na 2 seconden de programma knop 1 positie door naar centrifugeren. Laat dan de T/min toets los. Mogelijk krijg je nu foutmeldingen te zien. Draai de programma knop door naar Uit. Als het goed is, is de machine nu gereset.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 1 jaar later...
Kan iemand mij met de volgende storing helpen? Ik heb een Bosch typenummer WNAS324471/57. Logixx 7 Varioperfect. Helaas geeft de storing E34. Ik heb inmiddels de deurrelais vervangen (deze was ook afgebroken) echter is dit niet de oplossing van het probleem! HIj blijft de storing geven. Als ik een wasprogramma kies, dan doet de wasmachine helemaal niets. Na een halve minuut begint hij te piepen; storing E34. Kan iemand mij helpen? (ik heb ook al een reset gedaan, ook zonder effect) Alvast bedankt
Link naar reactie
Ik heb meerdere procedures geprobeerd: Ik heb de draaiknop eerst volledig gedraaid, toen naar 6 uur, de knop met spiraal ingedrukt + vasthouden en daarna doorgedraaid naar 9 uur (ook een keer na 7 uur) toen kwamen er 888 te staan en daarna weer naar 12 uur. Dit had geen effect Ik heb een schroevendraaier tegen de twee polen van de stekker gehouden (nadat ik hem uit het stopcontact gehaald heb natuurlijk) er zou mogelijk 'reststroom' zijn en na 24 uur aangezet, ook geen effect. Meerdere you-tube filmpjes gekeken met verschillende soorten resets.. echter allen zonder resultaat.
Link naar reactie
De procedure is: Zorg dat de programma knop op Uit staat en de deur gesloten is. Draai dan de programma knop in één keer met de klok mee naar de stand Spoelen/Centrifugeren. Druk de toets van de centrifuge snelheid in en houd hem ingedrukt, wacht 3 á 4 seconden, draai de programma knop 1 stap verder naar Afpompen, wacht weer een 3 á 4 tal seconden en laat de centrifuge snelheid toets weer los. Draai de programma toets door naar Uit. De machine zou nu gereset moeten zijn. Als hij nu een andere fout melding aan geeft dan die even vermelden.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...