Ga naar inhoud

Bosch Maxx 6 varioperfect storing


Aanbevolen berichten

E00 storing.. Bosch Serie 6, Varioperfect Exclusive 1400 toeren. Alle lampjes gaan branden, wil geen was draaien. Slot open, dicht blijft piepen. Na half uur (Als je programma hebt geselecteerd) gaat hij spontaan wel was draaien, echter op elk moment stopt dat weer en zit je met zeiknatte was die niet schoon is. Ook bij aanzetten, geeft goede programma aan, wat halverwege ineens verandert doordat extra water of licht strijken aangaat en/of hij toeren ineens wisselt. Geeft af en toe E:00 storing aan wat dan weer verdwijnt en hij kuren blijft geven. Wat is,dit en hoe te verhelpen? Is al helemaal leeggepompt, filter is schoon.. Ik wordt moe van dit ding. Hellup!
Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

E00 storing.. Bosch Serie 6, Varioperfect Exclusive 1400 toeren. Alle lampjes gaan branden, wil geen was draaien. Slot open, dicht blijft piepen. Na half uur (Als je programma hebt geselecteerd) gaat hij spontaan wel was draaien, echter op elk moment stopt dat weer en zit je met zeiknatte was die niet schoon is. Ook bij aanzetten, geeft goede programma aan, wat halverwege ineens verandert doordat extra water of licht strijken aangaat en/of hij toeren ineens wisselt. Geeft af en toe E:00 storing aan wat dan weer verdwijnt en hij kuren blijft geven. Wat is,dit en hoe te verhelpen? Is al helemaal leeggepompt, filter is schoon.. Ik wordt moe van dit ding. Hellup!
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Is een motor storing, Foutcode E21/F21. Controleer de koolborstels. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw Daarna resetten. Zet de machine uit. Sluit de deur. Draai de programma knop in in keer naar "6 uur" (= Spoelen/Centrifugeren) Druk de toets van de centrifuge snelheid in en houd deze ingedrukt. Draai na 4 seconden de programma knop door naar "7 uur" (=Afpompen). Laat 4 seconden later de centrifuge snelheid toets los en draai de programma knop door naar Uit. De machine moet nu gereset zijn.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 5 weken later...
Sluit deur en zorg dat de programma knop op Uit staat. Draai de programma knop in één keer door naar de stand Spoelen/Centrifugeren. Druk de centrifuge snelheid toets in en houd deze ingedrukt. Wacht 2 á 3 seconden en draai de programma knop door naar Afpompen. Wacht weer 2 á 3 seconden en laat de toets los. Draai de programma knop door naar Uit. De machine zou nu gereset moeten zijn. Alleen is dat niet de oplossing: meestal zijn dan de koolborstels versleten. Controleer de lengte hiervan en indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 jaar later...
Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen ik heb een Bosch Maxx6 Vario perfect WA32162NL/01FD9202 700248 Na een wasbeurt (niet altijd) gaat de deur niet open en branden de lampjes: 1600 Spoelstop En start/pauze Als ik hem dan extra op het programma afpompen draai gaat hij daarna wel open maar is mijn was nog heel nat. Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen/ controleren?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...