Ga naar inhoud

indesit langer snoer aansluiten


Pim-182

Aanbevolen berichten

Hallo, vandaag mijn 4e wasmachine gekocht in bijna 30 jaar (voor het eerst een "goedkoop"merk) tot nu toe is het mij altijd gelukt een langer snoer aan de machine te bevestigen en vervolgens aan de trekschakelaar. Bij deze Indesit gaat het niet lukken er zit een soort busje waar het snoer in verdwijnt, heb geen idee hoe je hier een nieuw snoer aan kunt bevestigen. Iemand ervaring??? alvast bedankt, groet, Pim
Link naar reactie
Volgens mij is dat artikel nummer C00259297 http://electrodocas.fr/vendre-c-pieces/18319-c00259297-ariston-indesit-047f-antiparasite-pour-lave-linge.html Is een compleet netspannings filter en is niet gemaakt om uit elkaar te halen, het netsnoer zit hier in afgegoten. Mogelijk is deze verkrijgbaar met een langer netsnoer er aan. Zo niet dan heb je als alternatief dat je hem in zijn geheel laat vervallen en alleen het afdichtings plaatje met trek ontlasting blijft gebruiken. Je sluit het netsnoer dan aan op de draden in de machine zelf. Je hebt dan wel geen netspannings filter (wat formeel wel verplicht is) maar wel een goedkope en delijke oplossing. Als alternatief kun je er ook nog een standaard netspannings filter tussen zetten. De waarde van het filter staat er op.
Link naar reactie
Beste HarryO, bedankt voor je reactie en de duidelijke foto's. Het zit inderdaad zo aangesloten als op de foto's. Nu blijkt dat het snoer ingegoten zit is het voor een amateur niet mogelijk dit snel op te lossen. Inmiddels heb ik contact gehad met Siemens en deze leveren wasmachines met 3 meter snoer waardoor aansluiten op de trekschakelaar een fluitje van een cent is. Nogmaals bedankt voor de goede uitleg. Groet, Pim P.s. er is geen langer snoer verkrijgbaar bij de onderdelen leverancier van Indesit.
Link naar reactie
Drama, eerst met Siemens gebeld i.v.m. lengte aansluitsnoer, voor dit type wasmachine was dat 3 meter, echter bij binnenkomst zit er maar ruim 2 meter op. Gelijk gebeld en ze begrepen het zelf niet bij Siemens waarom er 3 meter in de omschrijving staat en toch machines met ruim 2 meter worden uitgeleverd. Ze sturen nu een langer snoer voor de WM16Y541FG, echt goede service en naar het schijnt makkelijker te bevestigen, zit vast met kabelschoentjes. Groet, Pim
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...