Ga naar inhoud

F0043 Miele


Aanbevolen berichten

Uit ervaring weet ik dat dit een software probleem is en alleen door een gediplomeerd technicus verholpen kan worden vertel waar je woont dan geef ok je een adres Let wel op dat de software die gebruikt wordt van na 1 dec is anders heb je het binnenkort weer Ps het is een garantie ding dus ook al heb je hem al meer dan 2 jaar hoef je niet te betalen !!!!
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Wij kregen vanmorgen ook de melding F0043 op het scherm met een afbeelding " bel Siemens" Nu lees ik dat dit een software probleem is en dat dit een garantie ding is. Onze wasmachine is nog maar een 3/4 jaar oud. Wie kan ik benaderen om dit onder garantie te laten uitvoeren? Mijn woonplaats is Goes Zeeland.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 6 maanden later...
Miele fan, hoe krijg je dit probleem onder de garantie van Miele? Ik heb net gebeld met Miele (0347-378888) met dezelfde storing (F0043) op dezelfde wasmachine (Miele WKE130WPS). Gekocht juli 2016. Man aan de telefoon zegt dat dit buiten de twee jaar garantie valt. Kosten monteur 130 euro (voorrijkosten en 25 minuten reparatietijd). En moet nog een week wachten ook... Lekker dan. Door een fout in de elektronica (vanuit Miele!!) moet ik voor kosten opdraaien die niet zijn ontstaan door fout, onzorgvuldig of buitensporig gebruik. Schandalig. Wat kan ik hier nog tegen doen?
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...