Ga naar inhoud

AEG Lavamat 46210, water in trommel word


Jojo-1

Aanbevolen berichten

Beste allen, Het water uit de trommel wordt niet weggepompt. Machine is hierdoor niet te bedienen. Wat zijn de mogelijke oorzaken van dit probleem? Wie kan mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen cq onderzoeken waar het aan ligt. Hoe kan ik aan een service manual komen. Alvast bedankt voor je medewerking. Gr Johan.
Link naar reactie
Laat de machine eerst eens geheel leeg lopen door de afvoerslang in een afwasteiltje te leggen. Draai dan pas de filter dop voorzichtig los. Filter schoon? Gat waar het filter in zit schoon? Kun je het schoepje van de pomp soepel met je vingers draaien? Zet de dop dan weer terug en zet de machine op afpompen. Hoor je de pomp lopen? Als alles schoon is en de pomp draait zet hem dan weer aan en kijk wat hij doet. Als er dan weer water in blijft staan zit er mogelijk een verstopping in de slang tussen kuip en pomp of zit er iets tussen de trommel en de kuip. Vraag: krijg je geen foutmelding in het display of in de vorm van knipperende lampjes?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...