Ga naar inhoud

AEG Lavamat 84590


Ruud-692

Aanbevolen berichten

Na het plaatsen van een nieuwe recirculatiepompmotor krijg ik de foutmelding E00. Nu is het schoepje van de nieuwe motor iets langer maar volgens de leverancier zou dit moeten kunnen. Het schoepje is overigens wel gelijk aan de voorste pompmotor. Moet ik de machine nu resetten of is er iets anders aan de hand. De machine pompt dus niet.
Link naar reactie
Dag Harry, hij wil beide niet. Als ik de machine op service mode zet komt hij in de electric diagnostics en doorloopt een bepaalde cyclus. Water pakt hij maar pompt het niet meer weg. Nu op ik de achterste pompmotor vervangen wegens lawaai uit die motor. Ik dacht dat het lager eruit lag. Bij de nieuwe motor is het schoepje wat hoger dan de oude, lijkt er wel op dat hij vrij in het huis kan bewegen. Groet Ruud
Link naar reactie
Klopt het type nummer wel? Mag ik alle info uit het deksel (of achter het klepje van de pompfilter) Leest de foutcode eens uit zonder in de test mode te gaan. Zet de machine aan ena las hij loopt druk dan de Start/Pauze toets en de toets links hiervan samen in en houd ze ingedrukt. Wat krijg je nu voor melding? Hoor je uberhoubt de pomp lopen of kun je zien dat hij loopt? Was de oude pomp defect?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...