Ga naar inhoud

snaarschijf


cor-30

Aanbevolen berichten

Wie kan mij een tip geven ik heb een samsung wasmachine na een jaar is de snaarschijf van de trommel voor garantie vern maakte een raar geluid met draaien nu maakt de machine hezefde rare geluid achterplaat gedemonteerd snaar schijf weer speling maakt een raar geluid als je de trommel met de hand draaid hoe kan ik de snaarscijf vast zetten verniewen heeft geen zin gaat weer geluid maken.bijvoorbaat bedankt Cor
Link naar reactie
Het gaat om een Samsung wasmachine met type nummer WF70F5E3P4W/EN de machine is drie jaar oud. De snaarschijf is van kunststof, als je de trommel vasthoud en je beweegt de snaarschijf heeft deze speling en maakt een krakend geluid, wat je hoort als hij aan het wassen is. Het lijkt of hij niet helemaal vast zit, misschien een extra ring op de bout of met een borg middel??.ik hoop dat dit voldoende info is. Ik hoor graag je mening alvast bedankt. Cor
Link naar reactie
Er mag geen enkele speling tussen het snaarwiel en de as zitten. Een klein beetje is al voldoende om bij iedere wisseling van de draairichting het gat in het snaarwiel uit te lubberen. Je kunt proberen er een ring tussen te zetten die het wiel verder op de as drukt maar als hij al te ver uitgelubberd is dan is het al te laat en moet je een nieuwe aanschaffen. http://www.europart.nl/wasmachine+onderdelen/trommel-kuip-lager/samsung/dc6600767a+04019020/
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...