Ga naar inhoud

Wasautomaat start niet meer


Arend-3

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn wasautomaat MarynenCMFcycle Pnc 914791223.00 start niet meer,gaat direct naar het einde en begint te piepen. Heb start pauze samen met extra spoelen ingedrukt en op 90 graden witte was,daarna knipperdestart en pauze samen met einde 1x en daarna. 3x einde. Kunt u mij helpen? Bij voorbaat dank!! Arend
Link naar reactie
Goedemorgen , we hebben gedaan wat u hebt geadviseerd ,maar er was niets te zien van gesmolten of verkleurde stekkers .we hebben alle kabeltjes gecontroleerd .hij piept nog steeds 4x bij elk progamma wat je ook probeert dan stopt hij even en piept weer 4x en lampje bij einde knippert 4x ? Hij lekt wel iets bij de ingang van de watertoevoer en waar het water binnen komt is het wel wat geoxideerd . Met vriendelijke groet Arend
Link naar reactie
Ik denk niet dat de lekkage dit veroorzaakt. (of de deur schakelaar moet hierdoor nat worden) Ik blijf toch de deur vergrendeling verdenken. Sluit de deur en geeft met de vlakke hand een klap op de deur grendel. Start de machine dan eens op. Wat doet hij dan? Indien niets en nog steeds de E41 code dan op de gok de deur schakelaar vervangen. http://onderdelen.aeg.nl/product/3792030425/Deurvergrendeling+wasmachine Controleer ook de elektronica module achter de bedienings koppen op losse contacten en koolborstel gruis. Wat je nog kunt doen als test is de pennen 4 en 5 van de deurvergrendeling door verbinden op de stekker. Pen 2 en 3 los laten. De machine zal nu wel moeten kunnen centrifugeren/afpompen. [B]Let op: verkeerd aansluiten is einde elektronica module en kijk uit voor een draaienende machine met open deur. [/B]
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...