Ga naar inhoud

indesit IWE71682 doet 't niet


Fred-7

Aanbevolen berichten

sinds vanmorgen doet de wasmachine niet wat hij moet doen. in alle standen werkt hij niet. uitgestelde start reageert helemaal niet. in sommige standen branden alle symbolen in de display, soms alleen het symbool van hoofdwas. ook licht soms na een tijdje rood slotje op in display (knipperend). startknop knippert na indrukken. heb fliter losgehad, was niet verstopt. heb geresed door on/off en start gelijktijdig ingedrukt te houden.
Link naar reactie
Ik denk dat je ergens een gammele stekker verbinding hebt of een probleem met de voedingsspanning. Verwijder bovenblad en achter paneel. Controleer alle stekker verbindingen. Controleer de elektronica module bij de motor op losse contacten en bol staande condensatoren, dat zijn de recht op staande busjes met een kruisje er in gestanst (volg de kabels en je hebt hem). Indien bol staand dan vervangen.
Link naar reactie
Heb alle bedrading en electronica bekeken en los gehad. mijn ondeskundig oog zag geen bijzonderheden of beschadigingen. weer in elkaar gezet maar nog steeds dezelfde storingen. weet iemand wat een nieuwe "besturingseenheid" kost? vraag me af of vervangen (op hoop van zegen) uit kan of dat ik beter voor ca 290 euro een nieuwe kan kopen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...