Ga naar inhoud

PC start niet "door"


Aanbevolen berichten

De kans dat m'n pc niet doorstart als ik 'm aanzet is 9 op 10. Als hij het dan eenmaal doet, geeft ie soms zo'n "niet verzenden" ding aan, met dan Windows een ernstige fout heeft gevonden. Dit bericht komt elke keer weer te voorschijn als je op Niet Verzenden klikt. 3 van de 10 keer start de pc weer opnieuw op als hij het dan eenmaal doet. Hij draait op Windows XP Pro, maar ik weet wel zeker dat hier om de hardware gaat. Als hij niet doorstart blijven beide lampjes branden, maar hij doet verder niks. trouwens neit de pc met de specs van hieronder
Link naar reactie
[quote:cad23eb0c0="markwelleweerd"]De kans dat m'n pc niet doorstart als ik 'm aanzet is 9 op 10. Als hij het dan eenmaal doet, geeft ie soms zo'n "niet verzenden" ding aan, met dan Windows een ernstige fout heeft gevonden. Dit bericht komt elke keer weer te voorschijn als je op Niet Verzenden klikt. 3 van de 10 keer start de pc weer opnieuw op als hij het dan eenmaal doet. Hij draait op Windows XP Pro, maar ik weet wel zeker dat hier om de hardware gaat. Als hij niet doorstart blijven beide lampjes branden, maar hij doet verder niks. trouwens neit de pc met de specs van hieronder[/quote:cad23eb0c0] Heb je een nieuwe install dan al geprobeerd?
Link naar reactie
sorry dat ik een tijdje niet reageerde. 1. Bedoel je op het mobo, of die gewoon aan de voorkant van je pc zitten (daar zitten er trouwens maar 2, rood en groen, en die blijven allebei aanstaan). Maar de specs van hieronder, zijn niet de specs van de pc met de kuren hoor. 2.Ik hebt het al een keer opnieuw geinstalleerd 3. K zal het eens proberen 4. Moet ik ff kijken
Link naar reactie
sorry dat ik een tijdje niet reageerde. 1. Bedoel je op het mobo, of die gewoon aan de voorkant van je pc zitten (daar zitten er trouwens maar 2, rood en groen, en die blijven allebei aanstaan). Maar de specs van hieronder, zijn niet de specs van de pc met de kuren hoor. 2.Ik hebt het al een keer opnieuw geinstalleerd 3. K zal het eens proberen 4. Moet ik ff kijken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...