anoniem Geplaatst: 16 februari 2005 Delen Geplaatst: 16 februari 2005 De kans dat m'n pc niet doorstart als ik 'm aanzet is 9 op 10. Als hij het dan eenmaal doet, geeft ie soms zo'n "niet verzenden" ding aan, met dan Windows een ernstige fout heeft gevonden. Dit bericht komt elke keer weer te voorschijn als je op Niet Verzenden klikt. 3 van de 10 keer start de pc weer opnieuw op als hij het dan eenmaal doet. Hij draait op Windows XP Pro, maar ik weet wel zeker dat hier om de hardware gaat. Als hij niet doorstart blijven beide lampjes branden, maar hij doet verder niks. trouwens neit de pc met de specs van hieronder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2005 een msi mobo heeft toch van die ledjes vier keer groen is oke' hoe staan ledje.s als je doorgestard bent Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2005 [quote:cad23eb0c0="markwelleweerd"]De kans dat m'n pc niet doorstart als ik 'm aanzet is 9 op 10. Als hij het dan eenmaal doet, geeft ie soms zo'n "niet verzenden" ding aan, met dan Windows een ernstige fout heeft gevonden. Dit bericht komt elke keer weer te voorschijn als je op Niet Verzenden klikt. 3 van de 10 keer start de pc weer opnieuw op als hij het dan eenmaal doet. Hij draait op Windows XP Pro, maar ik weet wel zeker dat hier om de hardware gaat. Als hij niet doorstart blijven beide lampjes branden, maar hij doet verder niks. trouwens neit de pc met de specs van hieronder[/quote:cad23eb0c0] Heb je een nieuwe install dan al geprobeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2005 En scan eens met anti malware en virusscanners Hitman pro en een onlinescan bij bv trendmicro /housecall Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Wat voor een voeding zit er in je PC? Lijkt wel of de voeding het niet trekt. En wat voor een merk geheugen heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 sorry dat ik een tijdje niet reageerde. 1. Bedoel je op het mobo, of die gewoon aan de voorkant van je pc zitten (daar zitten er trouwens maar 2, rood en groen, en die blijven allebei aanstaan). Maar de specs van hieronder, zijn niet de specs van de pc met de kuren hoor. 2.Ik hebt het al een keer opnieuw geinstalleerd 3. K zal het eens proberen 4. Moet ik ff kijken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 sorry dat ik een tijdje niet reageerde. 1. Bedoel je op het mobo, of die gewoon aan de voorkant van je pc zitten (daar zitten er trouwens maar 2, rood en groen, en die blijven allebei aanstaan). Maar de specs van hieronder, zijn niet de specs van de pc met de kuren hoor. 2.Ik hebt het al een keer opnieuw geinstalleerd 3. K zal het eens proberen 4. Moet ik ff kijken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen